Merve1212 1 ay olana kadar hep 2 saatte bir emzirdim uyandırıp yine emzirdim 1200 gr cibarı almıştı ve doktorumuz artık 3 saatte bir emzir demişti 2 aylık olana kadar, bu sefer 3 saatte bir emziriyordum 😊 ya da ne zaman isterse gündüzleri saatte bir emdiği bile oluyordu gece de 3 saatte bir uyandırıyordum emzirmek için