NazlininAnnesi 123456 akşam olunca yetmiyor sütüm. Kzım çok ağlıyo. O yüzden mama veriyorum akşamları
deletedmom4842 123456 Ben her ay bir kutu mama alıyorum ne olur ne olmaz diye çünkü bazen ne yaparsam yapayım emmek istemiyor onun İçin bende mama yapıyorum arada ama genelde anne sütü ağırlıklı gidiyoruz.
emine2018 123456 canım benim bebeğim hiç emmedi sağarak veriyorum sütümü gece sağmak çok zor oluyor dolaba koyuncada geç ısınıyor bebeğim durmuyor o yüzden geceleri mama veriyorum gündüzleri hep kendi sütümü veriyorum
Sibelll 123456 gece 1 defa mama veriyorum gündüz sürekli emziriyorum.Bir de dışarda işim olursa emzirecek yer olmazsa mama veriyorum.