Bebeğime zeytinyağ verdim yazmıştım hatırlayan vardır belki o gün yapmıştı 2 gün yine verdim ama maalesef yapmadı bu sefer alttan da zeytinyağ ile dokundum ama yok yani fitil de vermek istemiyorum emziriyorum bu arada 6 gün oldu yapamayalı 1.5 aydır neredeyse böyleyiz gaz damlaları kullandık kolikti oğlum aguline şurup kullandık ama onunla da yapamadı bende pazar günü tüm damla ve şurubu kestim belkide onlar tembelleştirdi bilmiyorum gaz damlaları simplex forbiome ligone bunlar kullandım aynı şikayet oldu mu sizde lütfen yardımcı olun nasıl yapacak oğlum kakasını doktor diyor hergün yapmalı ama yok yani masaj da yapıyorum oturma pozisyonunda da durduruyorum belki rahat eder diye ama yok yani