ialbayrak98 40 günlük kızıma 3 model emzik denedim birkaç saniye tuttu geri bıraktı henüz erken mi daha tutar mı acaba ? Philips avent , nuk ve başka marka emzik kullandım olmadı
Ececiiim ialbayrak98 doğduğunda tutmuştu 40 ı çıkınca falan bıraktı. Ben de ısrarcı olmadım. Sonrasında daha zor olur bıraktırması diye
Elayberosmom ialbayrak98 bebeğim 3 buçuk aydır Philips avent dahil denedigim emziği tutmadi oguruyodu. Dün ebebekten babyplus emzik aldık tuttu dünden beri çok rahatım gerçekten bebişin emzik tutması büyük bir lüksmüş nefes aldım birazcikta olsa
Momyyy1 ialbayrak98 Philips avent , nuk ve başka marka emzik kullandım olmadı Merhaba bibs kauçuk denemenizi öneririm.🌺
Lkjhgfdsa Ececiiim yaklaşık 15 marka denemişmişim tutmayınca tutmuyor zorlama o kadar emziğe verdiğim paraya acıyorum
Ececiiim Lkjhgfdsa valla ben denemedim. İstediğim bitane vardı onu aldım kısa emdi bıraktı 😅🤣 zaten artık 5 aylık olduk gerek yok emmesin
Lkjhgfdsa Ececiiim ben emzik emen bebeklere bayılıyordum bir de bebeğim erken doğdu çene kaşlarının gelişmesi için de istiyordum ama yok olmadı 6 ay boyunca denedim en sonunda vazgeçtim
Ertugrulsena 6 aylıkken tuttu oğlum 10 tane denemişimdir philips avent ultra nigt kullanıyoruz. İlerde bırakması zor olucak ama şuan gerçekten rahatlık
ialbayrak98 Ertugrulsena benimki de bi tutuyo bi salıyo ek gıdaya geçince yiyeceklere bandırıp vereyim inşallah tutar