Minikmucizemmmmmm 1 yıl kullandım 🥰 yani ben çok agrasif olmuştum herşeyi kafama takar gece uyuyamaz sabaha kadar düşün düşün sürekli ağlardım. Düzenli 1 yıl kullandım, uyku yapmadı bende her sabah kahvaltıdan sonra 1 tane içtim gece saat 11 12de gayet güzel şekilde yatıp uyuyabildim ve artık düşünmüyordum ya süper bişi bu bence. Ama şöyle ki sohbet ederken bana bişey anlatıyorsunuz o sıra dinliyorum evet ama anlamıyorum 😂😂😂 o şey biraz değişikti yani konuşulanları arkamı dönsem unutuyordum ki benim için çok iyiydi bu kafama takamıyorfum artık sabit birşeyi oturup düşünmeyi imkansız hâle getiriyor. Hamile olduğumu öğrenince bıraktım mecbur