Miray1507 Merhaba Anneler bebeğinizin aylık fotoğraflarını çekmek için hangi uygulamayı kullanıyorsunuz?
bakkalemzigi Normal kameramdan çekiyorum trendyoldan ay yazan ahşaplardan aldım her ay sayısını yanına koyup çekiyorum