Deletedmom_80 Kızlar 2. Ay aşısı 3 tane görünüyor yaptıran var mı nasıl yapıyorlar 3 kere ayrı ayrı iğne mi yapıyorlar yoksa 3 ilacı bir şırıngada birleştirip tek bir defa da mı yapıyorlar?
MeetJoeBlack Deletedmom_80 iki tane bacaktan iğne şeklinde yapılıyor, bir tane de verem aşısı var o koldan deri altına yapılıyor yine iğneyle.
Bcekin Deletedmom_80 bizde yeni olduk 1 koldan 2 bacaktan bir sıkıntı olmadı ama çok şükür ateş vs calpol vermişti doktor
Themom_ Deletedmom_80 biri sağ bir sol iki bacaktan bir tanede koldan tabi ki farklı enjektörlerle ilaçlar farklı yani.
Anayimbenana41 Verem aşısı sizlerde de iz yaptı mı? Bebeğim 2 aylıkken oldu izi yoktu şimdi 3.5 aylık anca anca kabarmaya başladı iltihap olacak sanırım
Benanneoldum_ Anayimbenana41 4ay 9 günlük tam 4.aya girdiğinde iltihap yaptı ve sürekli sönüp tekrar iltihap oluyo. Söylenilene göre aşının tuttuğunu gosteriyo ve normal ama ben öyle görünce kıyamıyorum 🥹
Findikzadem Benanneoldum_ bir süre daha öyle devam edecek dokunmayın kndi kendine iltihabı boşalıp akacak sonra kabuk baglayack zamanla oda geçecek ağrı yapmıyor korkmayın bebeğiniz için