Merhaba sevgili anneler 🪄
Bir kız bebeğim var.. 🧚🏻♀️ İlk bebeğim olduğu için o kadar fazla kıyafet aldım ki.. 🥹
Bazıları 1 kere bazılarını giydiremedim bile o kadar fazla.. 😨
🟢SATIN ALMAK İSTERSENİZ BANA ULAŞABİLİRSİNİZ GÖRSELLERİ PAYLŞIRIM İSTEK ÜZERİNE 🟢