Aslında sütüm yeterli hatta fazla ama ilk oğlumu 2 buçuk yaşına kadar emzirdim çevremde mama takvıyesı olan çocuklar ilk oğluma göre daha iri oldular evet anne sütü yarayışlı ama yeterli olsa bile takvıye veren oldumu hiç böyle özellikle 6 ay sonrası malum sütlerde sürekli yağlı olmuyor çok olsa bile , bu yüzden ikinci oğlumda mama da takvıye düşünüyorum ama daha 1 buçuk aylık bu durumda olan var mı ?