Balbebekim Ayağıyla basmıyor yatarken iter ama kucağıma alıp bastırmaya çalışıyorum yok daha önce hiç denemedim ama normal de ilk aydan itibaren denerlermiş 😔
MelisasMom Balbebekim bende denenmemesi gerek diye düşünürken ilk ay kontrolümüzde doktorumuz basıp basmadığına baktı adım attırır gibi yaptı ve 2. Ve 3. Ay kontrolümüzdede hep ayağına bastırıp adım atıyor mu diye baktı. Uzun süre olmadığı için bir zararı yok demek ki
Balbebekim Senorita ya ama öyle demediler bana doğar doğmaz bastırıyoruz falan dediler bizimki basmıyor hiç yatarken sadece ayağıyla itiyor çok şükür 🤲🏻
Balbebekim MelisasMom evet doktorlar yapıyormuş ya biz hiç yaptırmadık daha bende yeni yeni deniyorum ama basmıyor daha 😔
gokcetuba06 Balbebekim hyr çok küçük daha merak etme onu keşfedince tepene tırmanacak o minik ayaklar benm dizlerimden üstü bacaklarım mosmor basıyor ve can yakıyr
MelisasMom Balbebekim ayaklarıyla ittiriyorsa basar da bence belki o anki keyfi istemiyordur basmak masanın üzerinde deneyin isterseniz doktorların muayene yatağına benzer 😊
sadekahve_bitter Balbebekim geç kalmamış 3 aylık maraton koşucusu olur normalde Ciddi misiniz 3 aylık bebek basar mi Allah aşkına lütfen normal şeyler mantıklı düşünün kim diyorsa dışardan dolma bilgilerle hareket etmeyin bir çocuk doktoru edinin kafanıza takılan soruları cevaplasın
MelisasMom sadekahve_bitter tabi ki yapılmaması gerekiyor doktor kısa bir süre yapıyor basıp basmadığını kontrol amaçlı
MelisasMom Balbebekim aynen zorlama ne olur ne olmaz basmaması gerekiyormuş zaten doktorumuz 10 sn kontrol edip bırakıyor öyle hadi bas 5 saat değil yani 😂 insanlar sanmış ki çocuğu koşturacaksınız 😂😂
Nursena0606 Balbebekim hanımefendi normal mısınız? Sağlıklı değil zaten. Neyi zorluyorsunuz bassa yürütecek misiniz?