Kızlar merhaba, 2 ay oldu doğum yaptım bebeğimi emziriyorum yaklaşık 1.5 ay önce sol göğsümde ceviz büyüklüğünde bı sertlik oluştu daha sonra meme ucunun kenarında nohut kadar bı tane daha çıktı şimdi geçenlerde elime geldi bir fındık kadar daha oluşmuş elleyince acımıyor başına böyle bı şey gelen var mı