Herkese merhabalar arkadaşlar daha önce erkek bebeklerinizde yumartalık şişmesi durumunu yaşayan oldu mu acaba oğlum bugün tam 6 aylık öğlen farkettim şiştiğini doktorumuza söyledik 1 yaşına kadar takip ediliyor eğer geçmezse ufak bir operasyon ile alınıyor dendi. Ama tabiki yinede içim rahat etmedi buradan da sorup tecrübesi olan arkadaşlar varsa belki yazarlar diye paylaşmak istedim.