Kizlar evi boyacagiz
Andezit 25 alacaktik ama simdi yorumlara baktim kafam karisti. Herkes sikayet yazmis..
Normalde rengi gri ama boyayanlar bebek mavisi diyor.
Kartela ile alakasi yok deniyor. Size gorseli atacagim..
Siz evinizde hangi renk no kullaniyorsunuz memnunsaniz yazar misiniz bana
