Melike-emirasaf Kızlar oğlum yarın 6 aylık olucak düzeltilmiş ayı da 4 henüz kendi başına oturamiyor ek gıdaya başlamalı mıyım
rose_gold_26 Melike-emirasaf Buna doktorunuz karar verse daha iyi bence. Her bebegin kendine özel bir gelişimi var çünkü.