momft25 ben alıyorum aslında ben başta sariye hanım’la görüştüğümde yanımda bana eğitim verebilecek bir eğitici arayışındaydım. Neyse zaman geçti Sariye hanım beni bayağı rahatlattı her şekilde mesaj atacağını arayacağını hiç beni yalnız bırakmayacağını her zorlandığımda da benim mesaj atmamı istedi neyse ben anlaştım başladık. Bebeğim çok zor bir bebek kendisi de gördü bunu yaklaşık bir ay kadar eğitim sürdü sadece saatlerini rutinlerini düzenleyebildik kaç hafta bu şekilde devam ettik.egitimin yarısında bana uzun bir ses kaydı attı bu şekilde devam edeceğimi 2-3hafta sonra konuşuruz ararım şimdilik kimseyi almiyacagini ve yazmamam gerektigini söyledi.bende dedim siz olmadan ben bitiremem sabırlı değilim bir gün uygularım ama ertesi gün kuralı bozabilirim yapım böyle sizle konuşunca rahatlıyorum mecburen eğitimi yapmak zorunda hissediyorum gene ara ara konuşsak olmazmi dedim.bana dedi benimde çocuklarım okula başlayacak kimseye eğitim vermicem şuanda 2-3hafta ara verelim dedi ve konuşma bitti.suan çocuğumun düzeni bozuldu destek konusunda başa sardı.eğitimi bitirmeden ara vereceksen uyku danismani olmayacaksin bu kadar basit