Arkadaşlar kızım sürekli kaşınıyor Hatta kaşımaktan kaynatıyor, yara oluyor Ben de çok kaşınırım oldum olası ama kızımınkş benimkinden fazla Burda kütahyada gösterdik Her şey olabilir Kendiniz deneyin dediler Yüne karşı vardı galiba ki kışın yün çok giydştdiğimden Sonra bu haftalar yine kaşınmaya başladı Besinlere karşı yok Olsa testte çıkardı Eskişehir de alerjiye ilgilenen doktor yok Kğtahyada da anlamadılar Şöle Kütahya ya yakın önerebileceğiniz güzel eğitim hastanesi veya alerji testi önerebileceğiniz hastane biliyo musunuz