Bizimhikayemiz çokmu çıktı göbeğin canım 58 kilo gayet iyi bi kilon var ben doğumumu yapmadan 73 kiloyla gittim doğuma doğumdan sonra yine eski kiloma geri döndüm 60 kiloydum doğumdan önce canım ve benim doğumdan sonra karnımda şişlik vardı kendi kendine gitti sonra ve ben fazla yemek yemiyordum sadece bol bol çorba içiyordum sütümün çoğalması için ikizlerimi 4 aya kadar emzirdim çok zayıfladım kendi kendin göbeğim yok oldu normal bi karnım vardı şimdi 3. Bebeğime hamileyim yine çıktı karnım normal tabi ama bu kadından kadına değişen bir durum canım her doğum yapan kadındada doğum kilosu kalmıyor biraz beslenmene dikkat et canım diyet yap gider o göbeğin☺️