Sebusebu mucizemleben hayırlısı olsun canım. İnsallah diğer dişlerini de hemen cıkarır 3 yaşa kadR çile çekmezsinz😂
Seren35 mucizemleben sanırım bizim de öyle olucak ağzına ne verirsek kaşımadı için boğazına kadar sokuyo emziği yan tutuyor falan ben de ilk önlerden çıkar diye biliyorum nası belirti yaşadınız Şuan uyuyor bakamıyorum da hiç aklıma gelmezdi
Ahazize mucizemleben oğlum 18 aylık çıkarmıştı dişini🙊 şimdi kızım 3 aylık , bi geç rekoru gelir mi bilmem ama erken rekor sizde sanırım . İnci gibi olsun 🌸
Ayazzmom Benim bebeğim de de öyle sol arka tarafta beyazlık vardı diş sandım sonra kendi kendine geçip 2 hafta sonra alttan iki dişi birden patladı diş değilmiş apse falan oldu heralde ben diş sanmışım sizin ki nasıl bilmiyorum tabiki belki de diştir😊
mucizemleben Ayazzmom bende görünce çok şaşırdım diş görünüyor çıkmış ya yinedr diş kaşıyıcı faln alınır kı acaba bilginiz var mı ne yapmalıyım
Sebusebu mucizemleben iyi mi kötü mü bilmiyorum canım ama bizimki 10 aylıkken ilk dişi cıkarmıştı ben niye artık cıkarmıyor diye doktora sordugumda diş genetiktir demişti
Gece2023 Belirti var mıydı acaba bebeğim 3 ay 13 günlük sürekli elleriyle dişlerini kaşıyor ağzından sürekli su akıyor ve huzursuzlanıyor çoğu zaman acaba diş belirtileri mi bunlar