Caglamarail Kızlar iyi geceler. Bnm kızım 2.660 gram doğdu . Yarin tam 15 günü olacak kilo kontrolü için gideceğiz . Tecrübeli anneler yazarsa çok mutlu olurum. 15 günde ne kadar olması normal olan? Kaç gram almıs olması gerekir . Sadece anne sütü alıyor 🙏
Yenianne7 Caglamarail 15 gün çok erken yani normalde ay kontrolüne çagırılır kilo için. 15 günluk bebek kilo da almış olabilir kilo da vermiş olabilir. Yani burdan kim ne dese yalan olur çünkü daha çok çok küçük
Arenn Caglamarail normalde 15. Gün doğum kilosuna gelmesi bekleniyor ilk birkaç gün şişlik gidip kilo kaybı olduğu için aylık bazda da 1-1.5 kilo normali yarın dr unuz daha doğrusunu söyler😊
Dorukunannesi03 Aylik kontrole gidilmiyo mu canim? Benim de bebeğim 18 günlük ayını tamamlamasini bekliyoruz doktorumuz oyle istedi
Caglamarail Dorukunannesi03 yok cnm bizim doktorumuz ayı dolunca gelin dedi . Yarin gideceğimiz yer sağlık ocağı. Orada ki ebe geçen hafta gelin dedi kilo kontrolü için