Of bende çok dertliyim inanın size diyebilecek Bi çarem yok sadece yazmak istedim. 9 aylık çok zor uyuyo yatırıyorum anında uyanıyor derin uykuya geçirmek uyanmadan odadan cıkmak çok zor. Ne yapcam şaşırdım çok yoruldum gece kırk kez kalkar emer de emer. Tünelin sonundaki ışık çok mu uzak hala 😪