Beraber balkonda hali yıkadık tek başıma olduğum için bakacak kimse yoktu suyla falan oynadı bir ksc kere düştü popoo üzerine ama ondan dolayı olduğunu düşünmüyorum halıları arap sabunuyla yıkadım o mu yapmıştır acaba banyo yaptırdım az önce farkettim başka kimyasal kullanmadim buraya ne sureyim
