babytwo başlarda bakiyodu 9-10 aylıkken ama sonra hayır olmaz falan deyince ben bakmamaya başladı, 18. Ay doktor kontrolüne gittiğimde doktor sordu bakiyomu diye, bende ben söyleyince bakmıyor dedim sonra hayır ve olmaz kelimesini isminden sonra söylememeye özen gösterdim şimdi 21 aylık bakıyor:) onlar çok akıllı sizin onu bazen durdurmak için ismini söylediğinizi farkındadir o, o yüzden bakmiyodur. İsmini söyledikten sonra ce ee oynayın, güzel bı oyuncak gösterin, hep bir amaçla adını soyleyin. Amaçsizca adını soylerseniz bir süre sonra size tepkisizlesir. Buket ile bıcır bıcır kanalı var YouTube da onun videolarini izleyebilirsiniz ben öyle yapmıştım:)