TTNCC2302 Kızlar 3 aylık hamileydim öğrendim ve düşük yaptım kendi isteğimle çünkü bu bebeklerin yaşama şansı yokmuş benim gibi olan varmı
Sevde123 TTNCC2302 yengem o şekilde doğum yaptı son ana kadar düşük yapmadı ama 8. Ayında artık anneye de zarar vermeye başlamıştı normal doğum yaptı bebek kordondan ayrıldığı an vefat etti. Daha sonra 3 sağlıklı doğum yaptı
Sheyla TTNCC2302 merhaba ılk gebelıgım aynı sekılde sonlanrıldı folık asıt kullanmam gerektıfını söyledı doktor gebe kalmadan önce 6 ay kullanmaya basladım hemen bebegımı aldıklarından ertesi gun daha sonra 6 ay sonra gebe kaldım saglıklı bır bebegım oldu çok şükür emınım uzuldun bende uzulmuştm ama onun ıcın senın ıcın en hayırlısı bu öyle düşün cunku yaşama şansları yok dogduklarında bile folık asıtıne başla dr zaten söylemiştir.gönlünü ferah tut dua et hep 🤗🤗inşalallah tez zamanda Allahım sanada isteyen herkese bebek nasıp etsın 🌺🌺🌺
Pyz TTNCC2302 benimde aynı anensefalı 4 aylıken öğrendim ve aldırmadım kıyamadım cünkü hareketlerini hisediyordum ve doğum yaptım dokturlar dediler yaşamaz ölür hemen ama 3 4 aylık olduk allah ol dedimi herşeyde oluyor
Pyz Lunaaaaa doğduğundan sonra 9 gün kuveste kaldı ama bende onunlaydım anne otelinde emme refleksi vardı amq orda biberona alıştiği için beni emmemedi bende biberonla verdim sonra biz taborcu olduk bebeğimin kafasının arkasındada bi kese vardı yumurta kadar doğduğunda onu amelyat etmek istediler dokturlar biz dedik tedavisi varsa hani ona bi yararı olcaksa kabul ederiz ama dediler bi yararı olmayacak masada kalma ihtimalide yüksek dediler bizde kabul etmedik 3 buçuk ay baktık evde hiç aglamıyor ama arkasındaki kese bebeğim büyüdükçe hareketlendi baya oda altında kalıyordu hani bağırıyordu onu rahatsız ediyordu 5 saate bir pansuman yapıyorduk kuru kalmaması gerekiyordu bide gün geçtikçe kötüye gidiyordu bazen kan geliyordu doktur dedi etmezseniz enfeksiyon kapar elinizde kalır cok sukur hiç enfeksiyon kapmadı o kadar güzel baktımki ona dokturda dedi cok iyi bakmışsın bebeğine şasırdım bisey olmadi enfeksiyon filan onun içinde bizde amelyata karar verdik 3 gün oldu amelyat olalı amelyatı güzel geçti ama zordu yoğun bakıma aldılar şuan yoğun bakımda dokturlarda sok oluyorlar diyorlar bu zamana kadar yaşamış ama benim kızım cok güçlü o kadar güzelki insan kıyamıyor bakmaya bugün aradılar hastaneden mama deniycez yerse servise alcaklar haber vericez dediler ama daha haber vermediler onu bekliyoruz bizde
Lunaaaaa Pyz çok çok geçmiş olsun Allah önünüzdeki tüm dertleri, zorlukları kolaylaştırsın, inşallah hemencik toparlar, hep sağlıklı olur minik meleğiniz 🌸🌸🌸