İlk çocuğum bilmiyorum da diş mi değilmi 3-4 gündür sürekli huysuz ağlama ben kapıya yöneldiğim an ağlama ya başlıyor emerken ağlıyor aslında ağlamıyor gözyaşı düşmüyor ama sürekli ağlıyor mızmızlanıyor gece uykusunu 3-4 kere bölüyordu bugün sabaha kadar 20 kere bölmüştür emziği veriyorum tutmuyor evet diş eti şiş ve dişin çıkacağı yerde ön tarafta beyazlık var.Bir diğer sebep şu olabilirmi bilmiyorum kızım 1 hafta önce grip oldu burnu akıyordu bizde gün içinde burnunu çok çektik ve ağlıyordu hep çekerken boynunu da iyice çeviriyor şuanda da ağlarken acaba ondan korktuğu İÇİN mi ağlıyor bilmiyorum.5 buçuk aylık