Bebeğim 17 ay 2 günlük 5.aydan sonra devam sütü ile beslendi ek gıda dönemi başlangıcından sonra her şeyi yiyordu ama diş çıkarma sürecine girdik gireli yaklaşık 6 aydır hiç bir şey yediremiyorum özellikle kahvaltılık şeylerin hiç birini yemez oldu sadece çorba yoğurt meyve ve mama ile besleniyor başka bir yemek asla yemiyor ya da kahvaltılık şeyler asla yemiyor bu süreci nasıl aşarız 2 yaşından önce mamayı bırakmak istiyordum ama çok zorlanıyorum çünkü çok arıyor aç kalmasın diye mecbur veriyorum. Çevremden çok baskı var kolaya kaçtığını söylüyorlar şaşırdım artık 🥲