Ela3424 Bestlak damla kullanan var mı sütüm az geliyor sütünün artması için ne yemem lazım süt artıcı bitki çayları işe yarıyor mu süt yapıyor mu deneyimleri olan anneler paylaşabilir mi
Deletedmom_73 Ela3424 Evet bestlak kullandım işe yaramıştı, yeşillik, bol su ve hurma çok işe yarıyor. Bir de bebeğinizi sık sık emzirin kanalları uyarın.
Mavileo Ela3424 bestlak damla kullanmıştım ben de bulgur pilavı börülce yeşillik bunlar da süt arttırıyor diye biliyorum
Minigim24 Ela3424 Bestlak damla kullandım çok faydasını gördüm. Damla bitince aradaki farklı anlıyordum.
Deletedmom_73 Ela3424 1 günde 10 damlaydı sanırım eczacıya sorarsanız o anlatır ☺ evet hurma da çok işe yarıyor.