Kızlar ilk bebeğim asla beşikte uyumuyor ayakta sallayarak uyuyor ve sallamayi kesince uyanıyor sabaha kadar ayakta sallıyorum ilk başlarda fevri davrandım uykusuzluk perişan etti ayakta hızlı hızlı salladim uyusun diye biraz şiddeti fazla olduğu zamanlarda oldu şimdi kendimi dizginledim yapmiyorum artık. Bı kaç yazıya denk geldim beyinde hasar oluşur diye şuan çok pişmanlık yaşıyorum bişey olmuşmudur