Hanımlar 1 aylık oğlum var ilk doğum yaptığımda sütüm çoktu üstüm ıslanırdı göğüsüm taş gibi olurdu artı pompa kullanırdım şimdi sütüm eskisi gibi değil bebeğim doyuyo şükür ama göğüsüme dokununca yumuşak bi göğsüm var pompayla süt sağma yaptığım 1 damla bile akmıyor pompanın özelliğimi gitti anlamadım elektrikli pompa alıp sağım yapsam sütüm artar mı hemde buzluğa koymak istiyorum dışarı vs çıktığımda acil bi durum olduğunda bulunması için ☺️