kızlar daha önce burada böyle bir post açmıştım zaten ama hala işin içinden çıkamadık ve bu durum beni gitgide çok üzmeye başladı
Yani kısaca şöyle anlatayım oğlum küçükken ameliyat geçirdi çok kez o yüzden dışarıya karşı bazı korkuları var travmaları var atipik otizim tanımız vardı beyin ameliyatı olduğundan dolayı da gelişimsel sıkıntı var biraz gelişimiz geriden geliyor , zaten iki senedir özel eğitim alıyoruz çok yol kat ettik göz temasımız arttı ismine tepki var oyuncaklarıyla amacına uygun oynar yabancılarla sohbet Edip konuşmaya çalışır söylediklerimizi tekrar etmeye çalışır gerektiğini bilir çocuklarla oynar evde bize her konuda harfleri renkleri bilir evdeki her şeyin yerini bilir bana yardımcı olur şu an üç yaşına girecek kelimelerimiz başladı yavaş yavaş konuşmaya başladı otizmle alakalı aslında çok şikayetimiz kalmadı duyu ile alakalı bazı sorunlarımız olduğunu söylüyorlar kum’a dokunmak istemiyor bu yüzden çok kez kurum değiştirdik ama hala tam olarak fayda alabilmiş değiliz şu an İstanbul’da hala kurum araştırıyorum yani sorunumuz elimizi tutup dışarıda yürümüyor güvenmediği yerde asla kucağımdan inmiyor ya bebek arabasında ya kucakta bunuda bir tek bana yapıyor babasına değil birlikte vakit geçiriyoruz çok kez etkinlikler yapıyoruz ama bu sorunu hala aşamadık o kadar çok özeniyorum ki annelerinin elinden tutup yürüyen çocukkar gördüğümde bizimki çığlık kıyamet bağırıyor sanırım birazcık bana bağımlılığı var bu geçici bir durum mu acaba yaşayan varmı cidden 16 kg çocuk habire kucak istiyor fıtık olacam yakında🥹🥹🥹🥹