Kızım 19 aylık. Ne zaman başladı hatırlamıyorum, 2. Ye hamileliğim var diye benim koku hassasiyetim var diye düşünüyordum ama yok değil, eşim de aynı şeyi söylüyor. Mesela kızımı her gün yıkıyorum güzel kokulu şampuanla. Sonrasında bazen bebe yağı sürüyorum bazen cok sıcak diye sürmüyorum. Saçına ayrı sprey sıkıyorum vs. Banyodan cıkınca çiçek gibi kokuyor. Ama sonra terledi mi çok ağır kokmaya baslıyor böyle. Özellikle kafası cok kötü kokuyor. Öyle aşırı hayvansal gıda ağır baharatlar vs beslenmiyor zaten ama bu kadar ağır kokması normal mi? Doktor randevusu uzun süredir almadım