Kızlar bebeğim yarın 10 aylık oluyor ama kilosu 8200 lerde ilk aylarda güzel kilo alıyordu sonra bir miktar azalacak aldığı kilo biliyorum ama bizimki 3 ayda sadece 200 gram aldığı oldu doktorlar üzerine düşmüyor birkaç doktora götürdüm normal diyor ama hiç kilo almaması gelişim geriliğini göstermez mi böyle bir durum yaşayan var mı 🥹 emziriyorum hiç mama vermedim şimdiye kadar iştahlı bir bebek değil sütüm de epey azaldı ama yemek de yemiyor çıldırıcam hiç gelişmiyormuş gibi geliyor gözüme 🥹🥹🥹