Yesim95 kaynanamlar tarımla uğraşıyor bu sene domates biber patlıcan vb ürünler malesef hep hastalıklı. Çiçekleri kendiliğinden kuruyup ölüyor ve uretimide haliyle çok çok az. 400 kilo domates toplamaları gerekirken maalesef 40 kilo bile toplamadilar. Ve çoğu öldü diyebilirim. Havalar çok sıcak sanırım bu yüzden ölüyorlar. Annemde Ankara’da oda ekiyo bahçesini onun domatesler hiç ürün vermemiş bile. Hal böyle olunca fiyatlarda uçuyor çünkü ortada mal yok.