tugce_0 Güzel annelerim lütfen bana akıl verin kızım 9 aylık diş çıkarma döneminde bir tane dişi patladı ama altı hep pişik oldu altını her temizlediğim de ağlıyor canı yanıyor pişik kremi sürüyorum ve pudra döküyorum ama fayda etmiyor çok canı yanıyor
Nehirmoms34 tugce_0 hamazinc ve travazol yazmıstı doktorumuz ama pısıgın resmını ısteyıp ona gore yazmıstı pısıkmıydı mantarmıydıbılmıyorum bir kez sürünce ıse yaramıslrdı
Cerenskmn tugce_0 tugce_0 Marketlerde satılan Arko küçük boy yeşil renk krem çok iyi geliyor benim kızıma en iyi gelen krem denemenizi tavsiye ederim
Duru040722 Nehirmoms34 kesinlikle bu ikisi çok iyi geliyor doktorumuz bize de bu ikisini vermişti birlikte kullanımda anında etki gördük
Dogacelik tugce_0 hergun banyo yaptirin uzun sure ilik suda otursun oynasin. Sonrasinda sudokrem. Acik kalip hava almali bi sure bez takmadan bekletin mumkunse. Bir de asla islak mendil kullanmayin. Suyla yikayin poposunu.
denizmavisi1 tugce_0 aynısı hemen hemen aynı durumda benim kızımda da olmuştu temizledikten sonra pamukla zeytinyağı sür ve her alt değişiminde yap benim kızımın pişiğini hemen geçirmişti
sagopakajmerap tugce_0 sudocrem, mustela, hametan hiçbir işe yaramadı bizde. Hakiki zeytinyağı sürüyorum bazen. Biraz yumuşatıyor😭 onun dışında yine hametan sarısını sürüyorum. Ama mavisi daha iyiymiş kullanmak nasip olmadı ama.
xxrukenxx benim oğlumun pişik olacağını anladığım an ıslak mendilden uzak duruyorum havalsr sıcak nasılsa gündüz ılık suyla yıkarsın geceleride pamuk islatirsin.. Çok farklı farklı şeylerde sürme olurmu tek bı krem sür ve gündüz olabildiğince altını açık bırak hava alsin
sagopakajmerap xxrukenxx kız ben neredeyse hiç ıslak mendil kullanmıyorum yaz olduğundan beri hep yıkarım yinede geçmedi
xxrukenxx tugce_0 Bu dediklerimi denersen eğer Allah’ın izniyle hemen duzelcek benim bebeğim 4.5 aylık çok şükür daha ciddi bı pişik olmadı kizarcak gibi olduğu an üstte yazdıklarımı yapmaya basladim
Ygz30 Çoğu kişiye yazdım yaptılarmı bilmiyorum ama yaparsanız yararını görürsünüz.Ve net yani.Bir tüp trosyd bir tüp canesten bir tüp hametan.Bunları karıştır temizle kurula sür hemen farkı görceksin.Hepsini bir kavanoza sık tahta kaşıkla karıştır bak kesin dene çok geçmiş olsun
Hifam_38 tugce_0 ilk önce ıslak mendilden uzak durmalısınız bnm kızım da öyle pek yaşamadım ek gıda sürecinde olmuştu ara ara hep doğal takıldım ben kantaron yağı mükemmel bı mucizesi var çok çabuk topluyo yanıklarda açık yaralarda her şey de kullaniliyo araştırın doğal alabilirsiniz biz kendimiz yaptığımız için içim rahattı bir de nişasta kullanın pisige dokun bezini kapatın diğer beze emin olun topluyo şifa olsun inşallah
Ygz30 Ayrıca oluşan pişiğe pişik kremi iyileşmeden sürmeyin o dahada arttırıyor.Doktorda öyle Söylemişti ayrıcaeşimde zaten eczanede teknisyen 20 senelik o yüzdrn içim rahat ilaç krem konualrında