Dün oğlumun 18 ay aşılarını vurdurmaya gittim . ama aşı kalmamış . Hemşirede bi iticiydi zaten kadın aşı gelmiyor aşı yok dedi ee ne olacak peki gecikirse bir şey olur mu dedim
Ne yapabilirim aşı yok diyor itici bir tavırla . gelirse biz sizi ararız falan dedi. İlk defa aşı olmamasına denk geldim aşı gecikirse bir şey olur mu ?