pembeayakkabilikiz Kixlar merhaba 5 aylık bebislerinizle neler yapıyorsunuz oturtmaya başladınız mı bebislerinizde ki değişiklikler neler neler yapmayi seviyorlar fikir alabilir miyim ?
Senden-bokolmaz pembeayakkabilikiz 5,5 aylık kızım yuruteci cingiraklari oturmayi çok seviyor tadım surecindeyiz şuan da dişlerde kaşınıyor damaklari sertlesmis biberini ve gogusmu damaklariyla kistiriyor
meyrakalpben pembeayakkabilikiz benim kızım 4 buçuk aylık şuan 3.ayından beri çok kısa kısa oturtmaya başladım hala destekli oturuyor sırt üstü yatarken bacaklarını yukarı çekip kafasını kaldırıyor sağa sola dönebiliyor birkaç kezde sırt üstünden yüz üstü döndü oyun halısında oyuncaklarıyla oynamayı seviyor tuttuğu herşeyi ağzına götürmeye çalışıyor 😊 yüz üstü yattığında bacaklarıyla kendini itmeye çalışıyor
Aylinayliz50 pembeayakkabilikiz destekli bi şekilde oturuyor kızım beş gün sonra tam 5 aylık oluyor . Sırt üstü yatarken bi kaç kere yüz üstüne döndü . Yavaş yavaş tadımlara başlatıcam Yürüteç aldım çok sevdi ama fazla oturtmuyorum onda erken olabilir diye . Eğlenceli ve yorucu bi ay damakları kaşınıyor
Summerwine95 pembeayakkabilikiz destekli oturuyoruz.Her şey daha fazla ilgisini çekiyor.Oyuncagi biraz uzaktaysa dönüp yetismeye çalışıyor.Gotunu attırıp emekler gibi bir şeyler yapmaya çalışıyor🤣sonra sinir oluyor ağlıyor.Bir Dr siz de oluuor mu kapıdan çıkayım ağlıyor
pembeayakkabilikiz Canimmkizim benimki de yarım yarım dönüyordu dün ilk defa sırt üstü yatarken yüzüstü Döndü daha dönmedi bnde geç kaldı diye düşünüyordum
pembeayakkabilikiz Senden-bokolmaz ben daha yürütec almadım oturtmaya başlamadım geç mi kaldım acaba yattığı yerden kalkmak istiyor başını kaldırıyor 5 sn falan oturur gibi tutuyorum başlasam mı acaba oturtmaya
Merymommm Senden-bokolmaz canım doktorlar bebek desteksiz oturmaya başlamadan ayakları üzerine bastırmayın diyor yürüteç için erken değil mi emekliyor mu bebeğin? Desteksiz oturmaya başlamadan ve emeklemeden ayakları üzerine bastırdığında ilerde içe basma veya dışa basma gibi problemler oluyormuş bi anda omurgaya yüklenmemek gerekiyormuş bi araştır istersen 🌺
AycanSamir Benimki daha dün 5 aylık oldu tam…dönüyor oyuncaklarla oynuyor şimdi bide emeklemeye çalışıyor bunun için biraz erken değil mi acaba
pembeayakkabilikiz AycanSamir hiç bilmiyorum benimde bir kere tam Döndü daha dönmedi bekliyorum emekletmeye çalışıyorum bende ellerimle destek vermeye çalışıyorum
Nurbost pembeayakkabilikiz 4 buçuk aylık falandı oğlumu osman gönülala götürdüm. Oturtmak için geç kaldığımı 3.ayda başlamam gerektiğini söylemişti.
pembeayakkabilikiz Nurbost aaa gerçekten mi doktoruma sordum ben acele etme demişti bana bu ay kontrole gidince tekrar soyleyim o zaman yavaştan başlayım ben aslında kucağımda falan 5 10 sn falan tutuyorum ama daha destekli oturtmadm hiç
Senden-bokolmaz Merymommm oğlumu 4. Ayda günlük beş dakika bıraktım yürütece hiç öyle bı sorunum olmadi kızım da tamamen olmasada desteksiz duruyor
nolmuskine Nurbost menenjit aşısı takvimi ve ek gıda hakkında neler diyor sorun olmazsa bilgilendirir misin
Nurbost nolmuskine memenjiti 5aylıkken dedi bizim için. Ek gıda için de mama sandalyesine tam oturmadan başlama demişti ama ben başladım