Kızlar daha önce de böyle bir post açmıştım . Bebeğim 10 aylık sürekli emmek istiyor tok da olsa bu şekilde . Ne mama ne ek gıda kabul ediyor . Ben de eylülde işe başlayacağım ne yapıcağımı şaşırdım .Bakıcı nasıl idare edecek neyle besleyecek nasıl ağlsmasını durduracak . Bu durumu yaşayıp çözüm bulanlar var mı? Çıkmazdayım