4 ay 9 günlüktü sünnet ettirdiğimizde. Doktorun verdiği kremi her bez değiştirmemde bolca sürdüm ve yine doktorun önerdiği şekilde karton bardak kesip koydum bez değmesin diye. 4. Gün bardak koymayı bıraktım 7. Gün de krem sürmeyi bıraktım. Hiçbir sızlanması vs olmadı aşırı rahat bir süreç geçirdik. Dönmeye başlamamış olmalarını çok kurtarıcı oluyor.