merkurkedisiii 2 yaşında bebeğim için oto koltuğu almayı düşünüyorum marka önerisi yapabilecek arkadaşlar varsa sevinirim memnun kaldığınız isofixli olması tercihimdir.
Gzdzeynep merkurkedisiii yoyko bear kullanıyoruz memnunuz. 4 yaşında kızım biz 4 yıldır kullanıyoruz oto koltuğunu kumaşında aşınma falan da olmadı henüz