Yasemin-kckdgn Biprensannesig haklısınız bence başka doktora gidin gerçi epey gezmişsiniz 😔 bizimki bronşölit idi bronşit değil açılımı çocuk astımı ama bronşitin Allah korusun ileri derecesi sanırım bu 😔tekrar geçmiş olsun🤲
Ecem__ Biprensannesig canim sana bi oneri soyli doktorumuz baska bir arkadasima.soylemis sesten korkuyorsa makinanin ustunu ort kat kat ne varsa yig sesi azalsin bilmiyorum belki faydasi olur Ama hava yi ihmal.etme Balgam baska turlu gecmiyor cok gecmis olsun
Biprensannesig Ecem__ merhaba benm aldgm makına bu elde tutulabilen avuc içi kadar bisey cok kolay hıc sesı cıkmıyor bizimki yuzune buhr tutuyoruz dıye korkuyo sanırım :(
Biprensannesig Sanemim derdimi anlatıyorum da dinleniyormu acaba :( cok tesekkür ederim Allah razı olsun🌸
Nefesarya Sarımsak bal limon kürü yapın kaç aylık bilmiyorum ama 1 yaştan büyükse verin emziriyorsanız sizde yiyin bol bol hastalanmayan çocuk sayfası Instagramda takip edin lütfen
Nefesarya Biprensannesig 2-3 tae sarımsak doğranıyor ezme olmayacak bir kaşık bal biraz limon sıkıp yenilecek hastaysa hergün yapın sarımsak doğal antibiyotiktir çok geçmiş olsun
2022anne Biprensannesig geçen kış benim bebeğim aynı sebepten dolayı 1 hafta devlet hastanesinde yattı . Taburcu olduğumuzun ertesi günü hastalık tekrarladı hemen özele götürdük doğumumu yaptığım hastaneye kızımın doğumdan sonraki kontrollerini yapan doktorumuza. İnanın 3 gün içinde topladı kızım aynı zamanda da ishaldi yemyeşil. Doktora sorduk bulaşıcı ishal dedi büyük bir ihtimalle hemşireler başka hasta bebeklerin yanından ellerini yıkamadan çıkıyor bu sebeple bulaşmış olabilir dedi. Bir daha asla başka doktora gitmedik. Kesinlikle bu durumda doktorun büyük önemi var doğru teşhis ve tedavi ile gerçekten sonuç alabiliyoruz. Sizde başka bir doktora muayene ettirin bebeğinizi. Sağlık herseyden önemli çok geçmiş olsun tekrardan 🙏🏻😊
Biprensannesig 2022anne cok tesekkur ederim inanın ozele giderim gitmesinede aynı tedaviyi verip yollycak dıye gına geldi
Biprensannesig Nefesarya keske yese ama hiç sanmam normal yedigi seyleride yememeye basladı hastalıktan :(
Mrcannesi Biprensannesig antibiyotik 3 4 güne kurutur benimkide hava verdirmiyordu amasıcak su buharı falan uyurken yanına koyun soğan kpyum ayağına anlamazsa
Nefesarya Biprensannesig sarımsağı sevdiği bir şeyin içine koyabilirsiniz ben bugün üzümle verdim çok sever üzümü
Duyulurum Biprensannesig çok geçmiş olsun. Sürekli şurup halinde antibiyotik veriliyorsa etki etmemesi normal. Doktordan iğne talep edebilirsiniz
Araslarcaaa Biprensannesig çok geçmiş olsun 1 aydır ökdürüyorsa ve ciğere inmişse zaten zatüre olmuştur. Bizimde 1 ay bitmeyen öksürüğümüz oldu zatüreye çevirmişti doktor antibiyotik verdi 15 gün eğer geçmez ise 10 gün iğne vereceğini söyledi eğer tekrar geçmez ise solunum yollarını kontrol edeceğini söyledi çok şükür 15 gün antibiyotik kullandıktan sonra geçti. Hava konusuna gelirsekte ağlasada verin 2-3 dk solusa yeterli onun için ağlaması daha iyi ciğere gider hava benimkide başta çok direndi korkuyordu çizgi film izleterek veriyordum ağlıyordu ama veriyordum yinede ayrıca havayıda çok fazla vermek hiç doğru değil
ecosummm Geçmiş olsun sizin öksürükler nasıl acaba bizim de 1,5 aydır var ve biz hastanede yattık özelde 1 hafta geçer gibi oldu yine başladı kuru bir öksürük kanlar temiz ciğer temiz geliyor alerjik diyorlar pazartesi göğüs hastalıklarına götüreceğim bir de