Melek24 valla başakşehir ile alakası yok ben lisede tercihlerin arasına orayı yazmıştım orası çıktı sene 2009 falan okula bakmaya gittik basaksehire burada öyle bir yer yok diyorlar sonra öğrendik bambaşka bir yermiş. Ben okula gittiğim zamanlar çok kötüydü gelişmişliği falan hatta 9. Sınıfı bitirdim sonra okul değiştirdim Sefaköyden başka okula devam ettim. Ama şuan ne durumdadır bilmiyorum ben 2009 senesinden bahsediyorum şuan gelişmiş olabilir belki