Sadecebiriiii 14 aylıktı geçtiğimde. Çünkü 2 uykuyla artık geceleri çok sık kalkıyordu ve akşamları da çok geç yatıyordu. Zorlamadan yavaş yavaş geçtim. Bikaç hafta arada bir ikinci uyku yapmak istedi zorlandı ama alıştı. Çok rahat ettik ikimizde. Sabah 9 da kalkar. 12-14 arası arası öğle uykusuna yatar. Bazen 13:00 de olabiliyor uyuması. Akşam da 21:00 olmadan gece uykusuna geçer. Evet gece yine bikaç kez kalkıyor ama havalar çok sıcak uyanıp su içiyor tekrar direkt uykuya dalıyor