Blge1 Merhabalar 17 aylık bebeğim var emzirmeye devam ediyorum fakat çok sık hastalanmaya başladım bağışıklığımın düştüğünü farkediyorum.Vitamin takviye ne kullanabilirim.Emzirirken kullanılabilirmi?