Opecert Bende 40ım bitince oldum ama bu ay 2. Adeti görüyorm şöyle bişey 14. Gün ve bitmedi hala az az da olsa geliyor var mı yaşayan
Opecert Deletedmom_82 ay ne saçma şey çıldırıcam doktor da normal dedi diye kontrole de gidemiyorum en son 6 hafta kontrolunde rahm falan normal gözüküyordu 6 ay düzensiz devam edebilir demişti dogumdan önce 5. Günde biten şey bugün itibariyle 15 gündür bitmedi bitemedi😂