Durgunsu Merhaba kızlae ben 4 gün önce sezaryenle doğum yaptım. Şuan göğüslerim çok sert ve sızlıyor. Nasıl geçirebilirim. Sıcak uygulama yaptıktan sonra göğüse o sütü mutlaka sağmak mı gerekiyor bebek sütü içerse süt zehirler diyor eşimin annesi
araskuzumm0918 Durgunsu benimde öyleydi doğumdan sonra be inanılmaz acı çektim ,ben hem sağdım hem emzirdim ama zehirleme falan duymadım hiç ,sen emzir güzelce deriö ben ,1haftada geçmişti benim yangı da vardı 😞geçicek merak etme kendini sakın kasma
Masalim Durgunsu yok canım ama mastıt olabılırsın kendımden bılıyorum onse sıcak bı dus al gogusune dusta masaj yap sonra masaj yapa yapa yumusayana kadar sag sonda dugumlenıyo benım atesım 41 dereceye cıktı eve geldım hemen yaptın ıkı uc saate duzeldım ama emzırsende her emzırmeden sonra sag ben sagdıgımıda tarıh atıp buzluga attım buzlukta uc ay omru var dısarı cıktıgımda verdım
Narcicegi Durgunsu mastit olmak üzere olabiirsin bol bol emzir ya da sağ. Bn oldum doktora gittm 40 derece ateşim olmasına rağmen dr emzirmen gerekli dedi. Bebeğe zararı yok sana faydası var. En kısa zamnda önlem al ateş olunca çok kötü oluyor 😕
Gonul_celen Durgunsu canım acilen durmadan sağma işlemi uygula 4. Gün bnde mastit oldum doktor özellikle emzir ve ya sağ sütünü ver dedi ama bn test yaptırdım iltihap falan cıkmadı. Sağmazsan perişan olursun gittikçe şişiyor hatta bir iki saatte oldun ben 6 günlük benm bebegim de sağarak verdim dün ve bgn tekrar emmeye başladı göğüs cok sert olunca bebek emmekte zorlanıyor ve zorlandıkça göğüs süt doluyor. Sıcak su torbası elimde sağarken devamlı yumuşatıyorum ve uçlar içinde lanoil mutlaka kullan cubku sağarken malesef yara oluyor 😞😪 2 gecedir gram uyumadım sağma makinası yapışık yasıyorum 😞
Durgunsu Gonul_celen canım göğüs ucu kremini bende kullanıyorm aynı markayı. Birde hangi süt sağma makinasını kullanıyosun. Ben çalışmadığım için elektrikli almayı düşünmüyorm..önerebileceğin br marka varmı
Gonul_celen Durgunsu elektrikli aldım cnm baby&plus fiyatına göre performansını begendim bnde kullanmam sandım aldım ama suan en önemli ihtiyaçmış diyorum bnde çalışmıyorum ama göğüslerim cok süt doluyor bebiş o kdr çekemiyor haliyle bir geceden sabaha taş gibi oluyor mastit kaçınılmaz oluyor ama herkesin süt üretimi de farklı tabi bnm bekarlıktan ztn süt hormonum fazlaydı sanırım o yüzden inş hep böyle de devam ederde bol bol süt verebilirim 🙏🏻