Mom0008 Papatya5801 şöyle diyim emmeyi kestik biz 22 ayda gündüz 24 ayda gece o zamandan sonra alışma süreci oldu tabi yine uyandı vs bi iki ay sonra artık 2 kez kalkar oldu oda ya susuyor yada yanında beni arıyor veya kabus vs görürse oluyor
isin_0000 Benim oğlum 7 aylık saat başı uyanıyor ve güne sabah 6 da başlıyor, bunu kabullendim artık yapacak hiçbirşey yok mallesef. Sabıredip bekliyeceğim