Oğlum otizimli hafif düzeyde 7 ay kreşe gitti tuvalete alıştıramadışar ben evde hep bezsiz dolaştırıyordum çişi gelince elimden tutup tuvalete götürüyordu 1 aydır aşırı bi inadı başladı okuldan aldım bezi gece güzndüz kestik ama sürekli kakayı altına yapıyor nasıl davranmam gerekiyor bu durumda eylülde ana okuluna başlıycak