Kuzum benim oğlum da 11 aylık balgamlı kusması ve öksürüğü var doktor antibiyotik verdi ventolin buhar ile bize onlar iyi geldi ama ben 5 6 tane sarımsağı ezdim üstünü hafif geçicek kadar da zeytinyağı koydum 1 saat buzdolabında beklettim cikardim ilidi gece uyuduğunda zeytin yağından ayağının altına sürdüm ve çorap giydirdim 2 3 gün boyunca böyle yaptım ve çok şükür öksürük kalmadı bende burda posttan görmüştüm denedim faydasını gördüm inşallah sende faydasını görürsün Rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah biran önce toparlar kuzum 🤲