Kızlar ben gebelikten sonra test yaptırmıştım sonucum iyi çıkmıştı ilacı bırskmıştım ama yeni test verdim baya yüksek çıktı ve bebeğim 7 ayşık kilosu çok düşük acaba benden bebrğime troid geçmiş olabilirmi troid yüksekliği kilo aldırmıyor dizde böyle sorunlar varmı