Secill geçen hafta taktırdım
39-47-59 tl olarak 2 haftada damacanaya zam geldi
ben tanıdıktan taktırdım heryerde var mı bilmiyorum hyatt diye geçiyor ismi yeni bi markaymış
çok pişmanım önceden taktırmadığıma, tadı da harika
ihlasta güzel
trendyoldan alırsanız gelip kurulumunu da yapıyorlar