Tazeanne10 Kızlar 0-36 kg olan oto koltuklarından almak istiyorum piyasada o kadar çok seçenek var ki bir türlü karar veremiyorum kızım 6 aylık seyahate çıkıcaz yardımcı olabilir misiniz
Mariposa Tazeanne10 ben cybex pallas kullanıyorum daha güvenilir geliyor bir sürü sertifikaları falan var
Gzdturk Ben 5 yasındaki oğluma yenidoğandan beri 0-36 kg joie ısofıx kulllanıyorum. Ama biz alırken 360 dönen yoktu onlar da kullanıslı .Küçük oğlum içinde aynı modele geçtik